Jakie gadżety firmowe kupić

Wbrew obiegowym opiniom, które panują w środowisku marketingowców, gadżety reklamowe wcale nie muszą być tanie i tandetne. Można odnaleźć dostawcę, w który w rozsądnej cenie przygotuje gadżety z logo firmy, które spodobają się klientom i pracownikom. Następnie pozostanie wyłącznie ustalić, kto powinien dostać gadżet i kiedy będą one rozdawane klientom.

Warto także ustalić, jaki budżet będzie przeznaczony na gadżety, by środków wystarczyło też na inny rodzaj promocji, np. foldery i ulotki reklamowe informujące o ofercie, którą ma firma. Po pierwsze gadżety rozdaje się nowym potencjalnym klientom podczas różnego rodzaju akcji reklamowych. Czasem w trakcie otwarcia nowego punktu można rozdawać gadżety tym klientom, którzy zdecydują się na zakupy. Gadżety mogą dostawać ci klienci, którzy zrobią większe zakupy, czyli zostawią w firmie więcej pieniędzy. Na prawdę często gadżety firmowe trafiają także do pracowników - firmowe kubki, breloki, pendrive to nie są wysokie koszty a pracownicy bardzo chętnie z nich korzystają. Tak faktycznie to firmowe gadżety możemy podarować nie tylko potencjalnym kontrahentom, których pragniemy zachęcić do współpracy, ale też i dotychczasowym klientom i współpracownikom. Dziś technika jest wysoko rozwinięta i na gadżetach można nadrukować wszystko: zdjęcia, napisy, grafiki, dlatego też na długopisach lub brelokach można nadrukować numer telefonu, adres witryny internetowe. Można także zakupić balony z firmowym nadrukiem i w ten sposób informować klientów o tym, że zbliża się jakaś promocja albo będzie otwarty nowy sklep.
Więcej: gadżety reklamowe dla firm.